Chat with us, powered by LiveChat

Warunki dostawy

DOSTAWA

Dostarczenie przesyłki:

Państwa przesyłki doręczane są przez firmę kurierską Inpost. Orientacyjny termin dostawy zamówienia na terenie Polski wynosi ok.  1-2 dni robocze licząc od dnia zrealizowania zamówienia.  Towary, które zostaną zamówione do godziny 14:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, po godzinie 14:00 – nazajutrz. Kolejnego dnia po wysłaniu przez nas zamówienia powinno one dotrzeć do Państwa.

Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ul. Radarowej 1, 58-500 Jelenia Góra. Przy wyborze opcji odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt.

Koszt dostawy standardowej 12,90 zł brutto. Koszt dostawy za pobraniem 14,74 zł brutto.

Darmowa dostawa przy zamówieniach na kwotę minimum 200 zł, przy zamówieniach przedpłaconych.

PŁATNOŚCI

Sposoby płatności za towary:

  • Pay U
  • Karta kredytowa
  • Przelew bankowy
  • Gotówką przy odbiorze osobistym

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Jako konsumentowi przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od zawartej umowy. Od umowy mogą Państwo odstąpić składając oświadczenie o stosownej treści wysłane w wiadomości na adres e-mail przesłaną na adres: info@cannamatic.pl lub zwracając towar do siedziby firmy przy ul. Radarowej 1, 58-500 Jelenia Góra.

Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zarówno w przypadku odbioru osobistego jak i odbioru dostarczonej paczki. Wysłanie odpowiedniego oświadczenia jest traktowane jako odstąpienie od umowy.

Zwrot otrzymanej od Państwa płatności następuje po otrzymaniu przez nas towaru z powrotem. Zwrotowi podlegają jedynie towary nieotwarte, w fabrycznym opakowaniu.

Produkty należy odesłać na adres siedziby: ul. Radarowa 1, 58-500 Jelenia Góra.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony u nas towar okaże się uszkodzony, niekompletny lub wadliwy, mają Państwo prawo prawo do reklamacji. Reklamację można złożyć wysyłając wiadomość na adres e-mail: info@cannamatic.pl, drogą pocztową na adres ul. Radarowej 1, 58-500 Jelenia Góra, lub osobiście w siedzibie firmy pod tym samym adresem.

W związku z wadą towaru mogą Państwo wystąpić o:

  • wymianę towaru
  • usunięcie wady towaru
  • obniżenie ceny towaru
  • odstąpienie od umowy

Rozpatrzenie Państwa reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez nas.

Odpowiadamy za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Reklamację mogą Państwo zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady.

POLITYKA PRZETWARZANIA DANYCH